13:51

JAG BLOGGAR?!

Ja hej, jag bloggar lite just nu för det ser ganska .. tomt här! Har inte haft någon stor lust att blogga för har ingen aning om vad jag ska blogga? Och det är ju inte kul och blogga om vad som händer varje dag när jag lever för det händer fan inget. På lovet så har jag bara varit med Ivanka och varit i skåne i två dagar, japp .. det är vad jag har gjort på mitt lov! Resten av dagarna har jag bara varit hemma och degat, vilket är jävligt skönt! Tycker faktiskt mitt lov har varit kul även om jag har bara varit hemma vid datan och sängen , men det finns ju roliga personer där som t.ex gustav, sofie & amanda! Så jag har fan garvat galet mycket på mitt lov! :)

Sen har jag vänt på mitt dygn väldigt ofta. Innan gick jag och la mig efter sex på morgonen och vaknade efter sex på kvällen, och när vi åkte till skåne så gick jag och la mig sju på morgonen och vaknade tio på morgonen, så ja .. jag sov på nyår! Var ju fett trött så där vände jag på dygnet igen! Sen efter skåne så var jag trött som satan och somnade vid åtta på kvällen och vaknade fyra på morgonen .. jävligt drygt och vara uppe så himla tidigt! Så ja .. jag satt på datan till åtta på kvällen igen och somnade och vaknade fyra på morgonen igen! Men som tur var så hade jag sofie som var uppe på natten! Annars så skulle jag dryga fast vid bdb och ec .. ja inte så kul! Och sen började jag vända på dygnet igen! Jag vaknade en dag till klockan fyra på natten sen var jag ju självklart fett trött så ville gå och lägga mig vid åtta igen men det fick jag inte  .. så jag gick och la mig vid två på natten och vaknade halv fyra på dagen! Ja .. så där vände ju jag på dygnet men jag började gå panik och bestämde mig för att vara uppe hela natten! Och jag lyckades! Men .. Jag somnade halv fyra på dagen och vaknade klockan tre på natten! Inte bra  .. nej! Så ja .. det var nog i tisdag jag gjorde det .. minns inte riktigt! Men nu har jag vänt på mitt dygn normalt och jag gick och la mig elva på kvällen igår och vaknade halv nio på morgonen! Så jag har lyckats och hoppas på att det håller nu =)

Galet lång text om inget , bra suzana woho!

/s

Kommentarer
Postat av: bella

hej, intresserad att vara med i min fototävling? det ända du behöver göra är att kommentera inlägget "tävling" där du skriver namn, ålder och länk till bilden! :D



http://bellajson.blogg.se/2010/january/tavling.html#comment

2010-01-07 @ 17:32:45
URL: http://bellajson.blogg.se/
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då?:)

2010-01-09 @ 18:31:01
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: R E B E C K A ♥

fin header :)

2010-01-17 @ 21:57:34
URL: http://rebeckaasiurumaa.blogg.se/
Postat av: sara

Kunde du somna sen? :D

2010-02-06 @ 10:27:39
URL: http://saararoseen.blogg.se/
Postat av: suzana

haha ja :D

2010-02-08 @ 23:32:18
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-05 @ 12:18:48
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0