YEAH

Imorgon är det sista dagen jag praoar på skokanonen ... lite tråkigt faktiskt! För dom är så sjukt sköna där! Speciellt Joanna och Lotta. Hahahha , med dom kan man verkligen skämta :) De är ju därför det är så roligt och praoa där. För man kan vara sig själv utan att dom dömer en och man känner sig så avslappnad med dom. I like it!

Jag började klockan 13:00 - 18:00. Fick faktiskt sluta lite tidigare. Hahahha måste bara berätta en sak!
Joanna: Asså ... :o jag har något vitt mellan benen!
Lotta: Har du blivit ollad eller? ;)
Joanna: Men det borde jag väl känna om jag blev det ? hahahaha xD

Det var mycket roligare när man va där <:

Jag kom hem nyss och har absolut inget att göra. Nu har jag iallafall två datorer! Min dator var ju hos min bror i Ronneby för han hade ju ingen data där nere , men denna datan är helt konstig nu .. internetet är sjukt cp. Man kan inte gå in på facebook eller bilddagboken utan att det ska spela handikappat! Så jag lyssnar på musik, är inne på bdb  & fb på min brors data och på min data så är jag inne på msn och bloggar förfullt som ni märker ! ;)

Dagens fråga!

Tycker ni att de är rätt att dom har satt 15 års gräns på energi dryck ?
Vaför/varför inte ?

puss suzana :*

Kommentarer
Postat av: ratchobooi

Neej :O, suzi <3 ratchoenergi :D ? (a)<3

2009-09-17 @ 18:51:47
Postat av: amanda

nej förjag tycker det är gott och man blir kåt av det, och jag är bara 14!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-17 @ 18:54:27
Postat av: snoppsofie

ofta de är ? o.O

HAHHAHAHHA tur att jag är 15 <3 men amanda är 14 HAHAHAHAHAHA MINIKORV !!!!!!!!!!!

2009-09-17 @ 19:53:27
Postat av: Anonym

Seriöst..energidryck e lafs..häll i lite vatten i en flaska å skirv "energidryck" på så har ni en bra placeboeffekt. Alltså: det händer som användaren tror ska hända. De e som att bli full på alkoholfri dryck. Drick lite juice eller gör lite armhävningar. Vadsomhelst som får hjärtat att pumpa eller nåt som innehåller socker^^ dagens lata ungdom å deras stereoider

2009-09-18 @ 02:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0