Vad tycker ni om den nya designen?

Yes, nu har vi åter igen skaffat en ny design. Anledningen till det är för när Radenka ska skriva nya inlägg så blir hennes text svart så vi var tvugna att hitta en ny design med en svart text. Denna var faktiskt ganska fin och det är bra att vi  tyckte om den lika mycket.

Igår var jag och min familj hemma hos Radenka. Där träffade man på Ivanka. Självklart garvar hon när jag kommer in haha :D . Vi åt bullar, spelade spel och tittade på film (100 girls) . Filmen var havlbra .. ganska många naken scener ;) . Efter filmen började vi kittla (stavning) Ivanka haha! Sen attackerade dom mig ! :o SKrek som fan och höll på att kissa på mig :c .

Vi kom hem runt elva. Klockan 01:00 var det en skräckfilm på femman. Ingen aning vad den heter. Men jag var livrädd! Jag var tvungen att ringa Amanda så rädd som jag va! :o Pratade med henne under hela filmen haha ! :$ Jag vågade inte sova så jag tittade på Grind (?) på trean. En komedi film! som tur va .. Sen gick jag och la mig och det var klockan fem :$

Dagen kommer bestå av att chillaaaaa ! Skönt ;)

puss suzana :*

Kommentarer
Postat av: ivanka

hahahaha jag dog ju när ni kittlade mig ;o

Du är så rolig så jag måste skratta åt dig fiiniis. (a) och vi träffas ju inte så ofta så allt skratt kommer på en å samma gång, blir nästan lite för mycket ibland kanske. Isåfall ursäktar jag mig;) haha.



btw; denna designen är super (y)

2009-09-27 @ 14:08:55
URL: http://iivanka.blogg.se/
Postat av: amanda

AHAHAH älskar när du skrek<3 HAHAHA skitsöt :*

2009-09-27 @ 16:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0