Lady

Heej alla :)

Just nu sitter jag och renskriver min och Elins "spökhistoria" och jag måste säga att den är riktigt bra. Resten av NV borde se upp ;) Ur högtalarna hörs Crossfire - Lady och jag njuter av att jag mår bra.

Kom hem från skolan vid ett eftersom jag hade rast till fyra och sen TK. Passade på att dammsuga och damma lite här hemma och precis när jag skulle ställa in dammsugaren kom min mamma hem från jobbet. Hon såg väldigt trött och dyster ut men när hon såg mig med dammsugaren i händerna blev hon glad, eftersom hon visste att jag hade städat. Jag älskar göra mina föräldrar och kompisar glada med små grejer.
I dag bestämde jag, Elin, Johanna, Linda och Anja att vi ska ha en tjejkväll med bastu och bubbelpool nästa fredag och det ser jag framemot :)
Suzz la in en bild på sig idag och jag tänker göra sammma sak, så att ni vet vem som är vem.
puss på er :*

 // Nikki

Kommentarer
Postat av: suzana

låter kul med bubbel pool :)

2009-09-02 @ 21:30:34
URL: http://nicnok,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0