Mjukisdag

Det blev en mjukisdag i skolan idag. Klockan ringde vid sju men jag orkade inte gå upp förrän kvart över åtta. Hann bara ta på mig och sätta upp håret. Själva skoldagen var bra. Hade lektioner halva dagen och "Don't drink and drive" resten av dagen.
När jag kom hem blev det mat med hela familjen och jag måste bara säga att jag älskar äta när hela familjen är med. Vi snackade i över en timma om allt och det kändes så skönt. Efter maten blev det plugg och sen promenad med beba(Ivanka). Vi bara gick och gick och hamnade till slut vid McDonalds så vi gick in och köpte Cola och sen godis i godishuset. Nu sitter jag och snackar med tyskarna, som jag saknar.
Idag berättade Elin att det är UP nästa vecka och vi har redan snackat hop oss några stycken om att gå och äga dansgolvet :)
Just nu spränger jag mina högtalare med Kat DeLuna och Black Eyed Peas <3
Min matte lärare QT får stå för dagens bild xD

puss på alla :* //Nikki


Kommentarer
Postat av: suzana

orättvist, jag vill också på up med er ! :<

2009-09-14 @ 22:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0