Sjuk :(

DAMN DAMN DAMN!!! Jag håller på att bli riktigt sjuk och DET ÄR INTE BRA!! Hela familjen ska till Landskrona i morgon och jag vill verkligen med och nästa vecka är tysken här och då ska jag göra en massa grejer med honom. Jag har ont i halsen, huvudet, magen och så är min näsa täppt :S jag ska göra allt för att hålla mig frisk.
Just nu ska jag dricka upp mitt te och lägga mig i min sköna säng med hörlurar i öronen.



Haha jag kom på en grej när jag skrev te :P Varför ska mammor från Balkan alltid koka te åt oss när vi säger att vi är sjuka eller varför ska pappor alltid be oss smörja in oss med rakija (en sorts sprit) när vi säger att vi har ont i ryggen eller knäet? xD
Gud vad jag älskar Craig Davids låtar :) de är så lugna och texterna är så fina. Jag har aldrig innan tänkt på texten i en låt men min beba(Ivanka) har fått mig att välja låtar efter dem.
Jag saknar Bosnien och mina släktingar så himla mycket och därför ska jag lägga in lite bilder från sommaren.

 jag och Ivana (kusin)


 jag och Sladja (kusin)

 Nikola, Ivana och Pedja

 jag och Davor (kusin)

 brorsan



Gud vad jag saknar alla!!


Kommentarer
Postat av: ivanka

haha medo, jag sa ju att det funkar med texten! Det är ju den som gör en låt! :D Älskar <3

2009-09-03 @ 20:12:41
URL: http://iivanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0