TJA SNYGGINGAR!

Åh .. jag är på sådant bra humör ! :*

Mina planer för dagen:
14:30 ska jag va framför gallerian och träffa Amanda! Vi ska leta efter lite kläder till discot. Har ju inget hemma som är bra till discon :o You know .. man svettas mycket där så måste hitta en sån tröja så det inte syns några svettfläckar haha ! :D Jag funderar på att köpa svarta jeanstights, och ett stort vitt linne som fladdrar och under det ska jag ha mitt vanliga svarta linne. Men de är inte säkert att jag köper det utan det är min önskning <: . När vi har varit på stan och så då sticker vi hem , äter , duscha & osv. När vi är färdiga så sticker jag till Amanda, har lite kul , tar lite bilder och så c: . Efter det sticker vi till discot. Tror att det kommer suga balle .. själva discot inte folket <; för så är det alltid haha!

Mina planer för helgen:
Blir det cillpill :*

Dagens låt:
Plain White t's - A lonely september





puss suzana :*

Kommentarer
Postat av: ivanka

snygging :* kan ni inte byta design till den rosa som nu hade i typ en dag? :P denna är typ tråkig (A)

2009-09-25 @ 19:02:15
URL: http://iivanka.blogg.se/
Postat av: Milly - It's all about me!

Kikar in och önskar dig en underbar kväll!

allt bra med dig?



Kram

2009-09-25 @ 19:04:23
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0