Sjuk! :c

När jag vaknade så kände jag bara hur mitt huvud dunka ! Fy vilken huvudvärk jag hade. Väntade bara på att huvudet skulle explodera. Så när mamma vaknade så frågade hon mig om jag skulle till skolan och jag sa .. Nej inte med denna huvudvärken! Så jag gick och la mig igen till halv ett , börjar redan nu känna att huvudvärken kommer tillbaka :( Men på ett sätt så känns det skönt att vara sjuk ... Jag slipper ju skolan och så är det helg nu .. säger vi haha ;)

Igår hade vi 62 läsare! Yay c:

Idag kommer min kära bror till Vetlanda från Ronneby. Har inte träffat honom på en hel vecka :o så blir väl lite kul och träffa honom igen! Vi kommer att åka till Ronneby på söndag så vi skjutsar hem honom :)

Dagens låt!
Saosin - Changing

puss suzana :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0