Riktigt seg med att blogga!

Jag vet att jag har varit riktigt seg med att blogga nu ... !
Ska vi ta och ändra på det eller ? <:

UTEDAG!
VI hade utedag och gick typ 300 mil idag :c var sjutk jobbigt ! Jag har ju världens sämsta kondition och jag överdriver inte. Jag gick typ hundra meter ifrån alla ... med Jonte haha ! Han hade skadat foten/knät är inte riktigt säker. Men jag hängde på sen med Micka och Suzanna! Vi såg kossor ha sex :c Blev riktigt rädd ! Och blev ännu räddare när dom började skrika/ropa eller vad dom nu gör :o Skrek och skrattade samtidigt haha ! Kul var det iallafall men inte för mina ben för dom är riktigt döda och dom vill sova :c



IDOL!
Idag så var äntligen idol! Men jag kommer bara titta på alla audutions (stavning?) för det är ju roligast! Sen kommer det tråkiga :c Jag såg att Kissies lillebror var med och jag blev helt paff ! :o haha  det finns ju sämre än honom och bättre!
Min favorit var lätt Jon, han med glasögonen <:

puss suzana :*

Kommentarer
Postat av: julia

JAG SÅG FAKTISKT OCKSÅ KOSSORNA HA SEKZ

2009-09-08 @ 22:56:14
URL: http://juliaviolent.blogg.se/
Postat av: Taha^^

Taha was here :D

2009-09-09 @ 20:16:29
Postat av: amanda bajskorv

HAHAAH Jon va skitsexig<333333333333 älskar han

2009-09-15 @ 20:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0