Ramon

Ramon (tysken) kom idag och jag måste bara skriva att han är helt galen fast på ett bra sätt. Jag älskar att han rotar runt i skåpen i köket, men bara så länge han håller sig borta från skåpen där mina kläder är:P Han är sig själv och det älskar jag. Han säger vad han tycker och tar det han vill med andra ord han är inte blyg.
Just nu ligger han i sängen och vilar och jag pluggar, men senare ska han hjälpa mig med tyskan eftersom han är tysk. Snacka om att jag kommer få MVG xD
Jag mår inte så bra som jag önskar att jag gjorde. Har lite feber och väldigt ont i huvudet men en massa andra bra grejer händer nu, så jag orkar inte tänka på förkylningen.
Helgen i Landskrona har varit jätterolig men jag önskar att jag var här i fredags på grund av UP, men man kan inte få allt.  Igår var Ivanka här och berättade en massa smaskiga grejer som hände så jag vet ändå allt och jag måste bara säga att jag älskar prata med henne. Alla tror att vi är syskon eftersom vi liknar varandra och så är vi lika i en massa andra grejen som personligheten. Jag tycker att det är läskigt att man kan likna någon så mycket som man inte är släkt med.
Jag saknar Suzz väldigt mycket eftersom jag inte har träffat henne på mer en vecka!!!


Dagens låt: Kristinia DeBarge - Goodbye



puss på er :*

 // Nikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0