Pallco

Jag kom hem från min praodag för en timme sen och jag kan bara säga att jag är sjuuuuuuuukt trött och kommer somna när som! Blir ett litet långt inlägg men det får ni stå ut med. <:

Jag och pappa åkte till Pallco 06:15. Jag väntade på Christer där vart pappa jobbade och klockan sju så kom han och hämtade mig. Det var lite pinsamt att komma in där för alla bara tittade .. Inte så roligt. När Christer kom så följde jag med honom in på kontoret .. grr ;) haha euw skojar. Men jag följde med in på hans kontor och han började babbla om massor med tråkiga saker :o. Jag lyssnde inte så speciellt mycket för jag va sjukt trött och inte glad! När han babblade på så fick jag prova några sexiga arbets byxor ;). Tänk att dom hade min storlek! Då var jag fixad och klar och vi gick runt hela Pallco och han babblade på olika saker som jag inte brydde mig om .. och jag var tvungen att ställa frågor om jag vill ha ett gott intryck på alla :c . Han lämnade mig till någon annan gubbe som heter Bernt. Jag fick gå runt lite till och höra på hans tjat då haha. När han tjatade färdigt så var det frukost och jag visste inte vart jag skulle sitta, men som tur va så finns det ett tjejbord så jag satt där med alla tanter :o. Efter lunchen så fick jag hjälpa till Pier ( han hade snygg rumpa haha ) Tröck på två knappar och stoppade in en skruv i någon lång sak. Tråkigt som fan är det. Jag fick testa och svetsa och det tänker jag inte göra mer! Är skit rädd varje gång det smäller :o Klarar inte av det .. och han bara skrattade åt mig :o. Sen var det lunch och det fattade ju inte jag för ingen sa till mig. Jag märkte att det va tomt så jag gick ner till matsalen och såg att alla satt där (mobbad). Satt vid samma bord igen och det roliga va att dom sa såhär: Dagens ungdomar ... Hahahaha , och där sitter man helt ensam och ser oskyldig ut! När vi åt färdigt stack jag till aluminium området. Där träffade man på Sabo! Skönt och snacka serbiska med någon. Vi gjorde inget vi satt bara och pratade om alla på pallco haha :D . Efter det så slutade jag äntligen! Att jobba till 06:42 - 15:42 är inte lätt!

Det roliga är att alla ser ut som djur!
- kvinnlig & mannlig valross
- död hamster
- råtta
- björn osv. xD


Dagens outfit haha ;)







puss suzana :*


Kommentarer
Postat av: ratchobooi

Haha sötnoos vad du är gullig i dom där jobba byxorna x)

2009-09-21 @ 17:31:21
Postat av: amanda bajskorv

HAHAAHHAHA fyfan vad heta byxor!

ha dom när vi kommer ;););) HAHAHAHHAHAHA

2009-09-21 @ 20:36:27
Postat av: edina

haha fan va söt!

2009-09-21 @ 21:49:48
URL: http://edinah.blogg.se/
Postat av: michelle bogar

Hehehehe ' tuffing! :D

2009-09-25 @ 11:55:31
URL: http://kapten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0