Okej let's sammanfatta

Jag har märkt att det är alltid jag som kämpar för oss men inte nu längre :( jag tänker lägga av ;(


Måndag: Fika med Ramon och några tyskar till
Tisdag: Tyskarna var med på våran tyska lektion och det var rätt så kul. På kvällen samlades vi alla på skolan för att laga mat och umgås. Efter det runt 10 så ville Ramon och Martin springa så jag och Gabbe hängde med dem fast med cyklarna. Det blev en massa snack och skämt och det gillar jag.
Onsdag: Vi drog till Kosta, Öland, Kalmar och älgparken och det vekade tyskarna uppskatta. Det blev volleyboll på Öland och promenad och shopping i Kalmar. Vi utmanade varandra att göra en massa roliga men dumma saker och alla vågade. När vi kom hem träffade vi Edna, Josefin och Jennifer som är deras tysk. Vi drog till Östanå och spelade tennis och efteråt käkade vi.
Torsdag: Vanlig skoldag till två och sen umgänge med Martin, Ramon och Jennifer eftersom de andra hade lektion. Det blev volleyboll och fotboll. Vi fem träffades alla tyskar och svenskar för att spela bowling och äta, men på nått sätt kom vi ifrån varandra. Jag, Gabriel, Josefin och våra tyskar drog till Arena och åt och under tiden vi satt där bestämde vi för att cykla till Östanå och bada. Vi badade, frös och snackade till klockan tio eller halv elva och sen drog vi hem.
Fredag (Idag): Ramon har precis åkte iväg och jag känner att jag saknar honom, Martin som förresten var snygg och Jennifer, men snart åker vi till dem :) Jag ska snart iväg till Östanå för att paddla med klassen. Jag vet inte om jag kommer kunna lyckas hålla mig torr med tanken på att jag inte kan sitta stilla xD
I kväll är det middag med lite folk i Ekenässjön och jag hoppas att det kommer va kul men är inte så säker.

Jag känner att jag har missat lite i skolan, speciellt matte och fysik så det blir lite plugg i helgen. Har inte träffat Suzz på länge och jag har lite grejer att snacka med henne om så förhoppningsvis kan hon va en stund på söndag :) I morgon ska jag i alla fall sova hos Ivanka och det ser jag framemot för jag behöver min beba just nu :)

Jag är fortfarande sjuk och jag börjar misstänka att jag har svininfluensa xD
Veckan har varit hur bra som helst bortsätt från en sak men det tänker jag inte skriva om.

Puss på alla :* //Nikki


 Ramon

 Jennifer

 Martin

 Ramon och Martin

 Jag och Jennifer

 Josefin

Gabriel och Martin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0