Ohno / Ohyes

eftersom jag inte har något bättre att göra så gör jag Hiss & Diss lista ! :)

Ohyes :

Syskon som flyttar - Visst är det tråkigt att dom flyttar ... men om dom flyttar till en större stad så är det ju kul att åka bort från tråkiga vetlanda och åka till en ny spännande stad!

Laga mat - Jag tycker faktiskt att det är jätte kul att laga mat! Speciellt med kompisar och verkligen inte på hemkunskapen. För där snålar dom skit mycket med ingrendienserna :c

Höst - Det är mysigt med höst. Speciellt om man har en pojkvän. Och så är höstskorna så himla snygga ! :D

Ohno :

Skolan - Skolan är bara jobbig nu, med mycket läxor & ingen fritid. Plus så har man inte fått några nya kompisar.

Vetlanda - Fy så tråkig stad säger jag bara .. Händer ju absolut inget här.

Bilddagboken - Ytligaste sidan! Fattar inte varför jag är medlem där. Man mår ju dåligt pga Bilddagboken.




puss suzana :*

Kommentarer
Postat av: RatchoPojken

Mahaha, x) att du gillar bdb är att jag finns där erkänn (a)

2009-09-02 @ 22:11:47
Postat av: Taha^^

Hände ngt idag xD ett jävla rån me knivar :P

2009-09-02 @ 22:39:51
Postat av: Elwira

åh! du har så rätt! Bilddagboken är en så jävla ytlig sida. Vet inte heller varför jag e kvar på sidan. Man mår verkigen dåligt utav de.

pusspåt!<3

2009-09-03 @ 19:37:25
URL: http://xiambatman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0