Musik

Nu borde jag verkligen sova med tanken på att jag knappt kom upp ur sängen i morse, men det går inte. Så istället för att sova lyssnar jag på en massa bra musik :)
Det finns tre saker som jag inte klarar mig utan och det är:
* familjen
* vännerna
* musiken
De får mig alltid att må bra!

Jag och Ivanka pratade idag om Afrika eftersom hon ska dit i 3an och nu kan jag inte sluta tänka på det. Jag ska se till att jag i alla fall en gång i mitt nuvarande liv åker dit och bor där i någon vecka för att se hur de har det.
Vi pratade också om vad vi ska göra efter gymnasiet och jag står fortfarande fast vid att åka till något engelsktalande land och jobba som aupair. Mina föräldrar tycker att jag ska börja plugga direkt men jag tänker inte låta de påverka mig.
Nu ska jag läsa Rosemarys baby tills jag somnar :)
//Nikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0