I know you want me

Jag är glad men vet inte vrf.....

Dagen började med en väl behövd sovmorgon eftersom jag la mig väldigt sent igår.
Hade tre lektioner i dag och den längsta var två timmar och den kortaste en och en halv, så ingen rolig dag om man kollar på det. Milesson satt framför mig på fysiken så jag passade på att rita lite på honom xD
På fredag åker jag förmodligen till Landskrona med päronen. Ska äntligen få träffa min underbara Jelena :) jag är lite sur eftersom det är UP på fredag och jag har verkligen sett framemot den men jag säger inte nej till Landskrona.

Sitter och pluggar biologi och för exakt en minut sen kom min fina mamma in med godis till mig. Hon sa att godis är bra "bränsle" när man pluggar :P I love min familj :)



One two three four
Uno dos tres cuatro

I know you want me, want me
You know I want cha, want cha
I know you want me
You know I want cha, want cha


 //Nikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0