Helg igen ! :o

riktigt skönt med fredagar!


Våra fredagar är så sjukt slappa! Två lektioner sen håltimma i två timmar + lunch sen två lektioner till sen idrott och då slutar vi! Gillar fredagar <:

Jag och sara cyklade upp till skokanonen för vi ska praoa där. Jag var berädd på att ställa många frågor men hon ville få bort oss där så snabbt som möjligt .. det kändes så !

Jag: hej .. vi ska praoa här och jag hade tänkt mig fråga lite frågor.
Hon: okej!
Jag: Aa .. när ska vi komma hit och när slutar vi ?
Hon: Ni kan komma klockan tio och sen får vi se när ni slutar, HEJDÅ ! =)
Vi: okej .. ? ... hejdå :o ?


haha lol'z! Fattade inget :o
När vi var färdiga där så åt vi på donken .. mmmmm <3 !

I helgen så händer det väl inte så mycket. Kanske ska på Vetlanda dagarna med Fanny & Sara, men det är inte helt säkrt! Annars ska jag bara va hemma och ta det lugnt.

puss suzana :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0