Godnatt!

Usch .. avsnittet var spännande och sorligt :c Fällde några tårar i slutet! Nästa vecka så började det klockan 22:00 på femman. Det går varje söndag :*

Imorgon är det skola och jag är inte alls pepp ... jag är snarare depp ! Hatar verkligen skolan :c Vi kommer få reda på vårat kemi prov imorgon och jag är riktigt nervös ... skulle verkligen inte förvåna mig om jag fick IG men jag hoppas iallafall på ett G!

Det är 30 dagar kvar tills Sofie och Amanda kommer till mig från Eskilstuna. Dom stannar från tisdag till fredag. Längtar så himla mycket ! Åh :*

Jag ska nog ta och sova alldeles snart! Ska bara titta på tv en liten stund till.

puss suzana :*

Kommentarer
Postat av: amanda

åååh jag längtar också :( DET ÄR SKITLITE KVAR :D:D:D DET KOMMER BLI SUVERÄNT!!! grrr<3333333

2009-09-28 @ 17:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0