förlåt!

Jag hade en otrolig dålig dag igår .. och nej jag ska inte sluta blogga, var bara helt sjukt deppig hela dagen ! Visste inte vad jag skulle ta mig till , man kan säga att jag grät hela dagen.



Torsdagar är faktiskt lite roliga, för då har vi hemkunskap den sista tiden! Riktigt kul att laga mat med emil för han lagar otrolig god mat! Eller klart han gör ju det ... det är ju jag som hjälper till haha ! ;) Mer så har jag inte att säga ! Det blir ganska mycket pluggande fast ändå inte haha ! Vi får se om jag orkar .. men det måste jag för vi har NO prov imorgon och jag vill verkligen få VG ! Men det kommer sjävklart bli IG/G som vanligt haha ! :)

puss suzana :*

Kommentarer
Postat av: amanda

SV: jag vet! :( det suger så jävla hårt <3

2009-09-11 @ 14:49:15
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/
Postat av: amanda

AAAAAAAAAAH FYFAN VA GLAD JAG BLIR ATT DU LÄNKAT MIN BLOGG, FYFAN VAD JAG ÄLSKAR DIG MY LITTLE BAJSKORV:D<33

2009-09-11 @ 14:50:08
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0