Tittade nyss på Amazing race. Det är faktiskt ganska spännande och kul om man har sätt från början. Om man inte har det så är det ganska tråkigt.

Under pausen så tvättade jag mitt hår. Jag testade någon hårinpackning för förstört och tovigt hår som mamma köpte. Ingen aning vart hon köpte den och hur mycket den kostar. Du shamponerar in håret som vanligt. När du har tvättat ur det så lägger du in hårinpackningen och den ska du ha i 5-15 minuter sen tvättar du ur det. Jag vet inte om det funkar men jag hoppas det ! <:



puss suzana :*

Kommentarer
Postat av: issa

var den bra? Skulle vara kul att testa något nytt. Udda märken brukar ju alltid vara det bästa

2009-09-27 @ 23:57:12
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0