Igår så var det disco.

Sjävla discot var tråkigt med folket var underbara! Dom kunde ha bättre och nyare låtar. Det är så sjukt tråkigt att dom har samma låtar hela tiden. Jag lovade mig själv att jag skulle ta det lugnt detta året men det blir aldrig som jag säger haha >: . Det var en grym liten sjua där. Han kom själv, han dansade själv och han stötte på allt och inget! Han torrjuckade mot edina! Jag garvade så sjukt mycket när jag såg det! Fy helvete vad svettig man var! Man får ju sex-pack nästa dag :o ! Det blev många kramar :* Ni som inte visste så älskar jag att kramas! De är det mysigaste som finns! Puss på er alla som gjorde kvällen bäst <3

puss suzana :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0