Anna Anka

Är det bara jag som inte gillar Anna Anka?? Jag har precis läst lite intervjuer om henne och hennes citat och jag tycker att hon är helt blåst. Jag undrar om hon ens tänker på det hon säger?? Jag läste också att hon ska få över 1 000 000 kr för att komma till Sverige och jag tycker att det är slöseri med pengar. Folk får sparken för att det inte finns jobb och pengar och Anna Anka får såå mkt för att komma hit.
Jag undrar om hon verkligen är så elak och hemsk som hon framstår i "Svenska Hollywoodfruar" eller om hon bara spelar för att bli känd? Visst jag tycker inte att de andra fruarna är så värst smarta heller men Anna vet verkligen hur man går folket på nerverna. Jag såg precis klippet där hon skäller ut sin trädgårdsmästare och jag fattar inte att hon gör så i tv :S jag har plockat ut lite grejer som hon har sagt.


- Ser ni alla de här svarta? Det är sniglarna men det ser ut som bajs xD vi ska ta sniglarna sen när han kommer hem och lägga ihop de i en boll. Sen ska vi lägga de upp och ner och lägga salt på dem. såååååå fräter de ju sööööööööönder HAHAHAHAHA"

– Det är synd om svenska män. De gifter sig med snygga kvinnor som snabbt blir oattraktiva, börjar klä sig slafsigt och struntar i mannens behov. Som hemmafru ska du ställa upp på alla sätt, du ska alltid var snygg och välklädd. Sexuellt är det kvinnans skyldighet att se till att mannen är tillfredsställd, gör hon inte det får hon skylla sig själv om han är otrogen.

- Jag ser inte gammal ut på min ålder. För det första så har jag en kropp av en 16-åring! Visa mig, bring her on, vilken 16-åring i Sverige ser ut som jag i kroppen? Ta hit henne och ställ henne emot mig.


:* //Nikki


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller så med !!! fläskkäft ingen är bättre än mig åk tillbaks till usa med dig (L)

2009-09-28 @ 20:57:36
URL: http://puttefilur.blogg.se/
Postat av: ivanka

en 16åring?

kan ju då säga att min kropp är ungefär 50 gånger snyggare än det där gäddhänget till armar och ben. ;) graow!

2009-09-28 @ 22:15:40
URL: http://iivanka.blogg.se/
Postat av: Anonym

kom är grymt ful ;o

ser ut som 60 år, men hon är ju nått på 30 ..

2009-09-29 @ 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0