:cccc

GISSA VEM JAG SÅG IDAG ?!?!

Ni som vet så praoade jag på volvo i vintras och så var det en pedofil som jobbar där. Varför han jobbar där så vet jag inte! Men han höll på med mig och så.

- Vill du hänga med och äta tårta med mig själv ? ;)
- Ska jag och du gå och panta burkar tillsamans ? ;)
- Är du kittlig ? *kittlar*
- *petar liter överallt*
- *flörtar*


Asså det var riktigt hemskt. Jag grät när jag kom hem. Jag berättade allt för mamma! Hon följde med mig ner till volvo och pratade med min handledare om det och han sa att det inte är första gången det händer :c .. Jag behövde inte gå mer dit sen för jag pratade med syon om det <: ! Hon pratade med största chefen där och peddot fick sparken! <3

Men det var iallafall honom jag träffade idag :c. Jag visade pappa vem det var och pappa har ju någon metallsak i bilen och han tog fram den och ville slå ihjäl honom hahahha !

puss suzana :*

Kommentarer
Postat av: Albulena Ibishi

sv: hahah, shhh man får inte säga fula ord :p



haha, du skulle låtit din pappa slå jävlen :p<33

2009-09-29 @ 18:43:29
URL: http://albui.blogg.se/
Postat av: Hannah wickstrand

fy, vad hemskt! :o

håller med albu, du skulle låtit din pappa slå jäveln :D <3

2009-09-29 @ 21:14:14
Postat av: sofie

ha

h

ha söt pappa <3 HAHA ÅH

2009-09-30 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0