Basmix.

Jag vaknade halv åtta som jag inte skulle ha gjort, men jag älskar att sova ! speciellt när man blir väckt på morgonen så tänker man .. " bara fem minuter till " men det råka visst vara en halvtimma till för mig idag haha! Orkade verkligen inte fixa mig så tog på mig något skräp och satte upp håret i en knut och cyklade ner till skolan klockan 08:10 med Amanda :)

Tiden gick fort som vanligt! De är för jag tänker : 30 minuter kvar ... 15 minuter kvar ... 5 minuter kvar ... lektionen slut! Funkar faktiskt. Iallafall för mig :)

btw! Jag pratade med min lärare om att sluta på tyskan .. och gissa vad ? ...
JO DET FICK JAG ! :D
Blev jätteglad :) Nu behöver bara rektorn godkänna det ! :)

redan höst ... usch ...

puss suzana :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0