69 läsare!

Underbart med så många läsare idag  :*

Chilldill dag! Inte gjort något! Riktiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt sköööööööööööööööönt. Sådana här dagar borde det finnas flera av :o Tycker faktiskt om söndagar för då gör man inget haha ;). Har bara luggit i soffan hela dagen tittat på film och datish.

Imorgon är det prao och jag ska ju praoa på Pallco (min pappa jobbar där haha) Egentligen så får man inte praoa där vart föräldrar jobbar men det skiter jag i <: . Jag ska upp halv sex! Usch usch usch ... jag börjar 06:42 - 15:42. Inte alls kul! Vi har ju studie dag på torsdag men jag tänker fråga om jag får ha det på fredag istället för det blir mycket skönare och vara ledig på fredag till söndag än torsdag sen är man skit trött på fredag och vill bara dö haha. Tror att det kommer bli sjukt tråkigt där! Kommer bara jobba med pappa en dag sen ska jag va hos andra läskiga gubbar haha :o. Ni får önska mig lycka till! Ni kan ju glömma att jag ska gå och lägga mig tidigt. Det är ju ... SUPERNATURAL på tv ikväll på femman! 23:20 - 00:15 . Riktigt bra serie :* Efter det DÅ ska jag sova :)



puss suzana :*

Kommentarer
Postat av: amanda bajskorv

LYCKA TILL KÄRRING <333 HAHAHAHA

2009-09-20 @ 22:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0