20 saker som du kanske inte visste om mig?

1. När jag var liten så var jag alltid själv.
2. Jag hatar färgen rosa.
3. Jag åker till bosnien varje sommar.
4. Jag har aldrig fått en komplimang av en kille i verkligheten.
5. Jag har dåliga betyg i skolan.
6. Jag är rädd för att hamna i iv.
7. Jag har känt radenka sen jag va nio år.
8. Jag har aldrig gått på någon sport.
9. Jag kan inte ljuga.
10. Jag har försvårt för att säga nej.
11. Jag är väldigt blyg när jag träffar någon för första gången speciellt i bosnien.
12. Jag har dåligt självförtroende.
13. Jag tar åt mig för mycket av negativa komplimanger och för få av positiva komplimanger.
14. Jag har egentligen lockigt hår.
15. Jag blir lätt irriterad.
16. Jag blir alldelse för lätt avundsjuk.
17. Jag sitter förmycket vid datan och förlite framför böcker.
18. I april så sminkade jag mig inte och fixade inte mitt hår på en månad.
19. Jag vill göra en näsoperation.
20. Jag skrattar verkligen alltid.

puss suzana :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

ljubavi moja vad du är skön // ANJAA

2009-09-05 @ 10:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0