-

Jag är jätte trött ! och vet du vad bloggis ? jo .. jag borde egentligen sova .. men jag orkar inte  haha ! Men jag ska nog göra det iallafall ... innan mamma kommer och skäller ut mig som är uppe alldeles för sent :c Vet du en till sak bloggisen ? Jo .. Imorgon (fredag) så är det sista dagen jag praoar på skokanonen! <3 och jag hoppas verkligen att jag får ett par skor gratis haha , men det kommer jag säkert inte få :c men dom har så snygga stövlar där som jag vill ha .. ååååååååh ! Men det är ju klackar på ... och jag använder inte klackskor bloggis ..

Ska jag kanske ta och börja med det ? :o


puss suzana :*

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: åh tack! du är minst lika vacker!<3

2009-09-17 @ 07:49:54
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0