Töjt till 4 mm!

Har inte bloggat på ett tag och det kan bero på att jag inte har haft något kul och berätta men nu kommer det små händelser som har hänt dom senaste dagarna.

På lunchen så köpte jag en töjning (4 mm) av suzanna och pengarna ska hon få imorgon <: Det var inte alls svårt och få in den, det är mycket svårare att få in en trea än en fyra! Inte så speciellt stor skillnad men w/e :)

Idag så besökte alla nior i vetlanda gymnasiet! Spännande. Själv så besökte man HP ( Handel ) & BF ( barn & fritid ) Jag ska välja BF har jag bestämt. Anledningarna är att jag har tänkt och bli en kurator , yesyes ! Och några utav mina närmaste vänner hade tänkt sig att gå där! Hoppas verkligen på att jag kommer in där, och självklart mina underbara vänner amanda, martin och emelie! Det är bara 30 personer som kommer att hamna i BF .. lite sådär smått nervös är jag!

Alla nior, vad hade ni tänkt er att gå ? :)





/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0