Studiedag!

Idag så var jag med Radenka. Vi bakade någon paj med frukter i, mums säger jag! Samtidigt så tittade vi på den nyaste skräck filmen Paranormal Acivity. Radenka somnade medans jag satt där och var bara lite rädd! Men dock så var den väldigt dålig, tycker jag! Kunde varit bättre :)

Vi cyklade till stan med! Jag köpte en töjning, 5 mm! Jag försöker trycka in den i hålet men inte så lätt när det gör ont! Men jag försöker. Sen töjde jag mitt vänstra hål med 4 mm :) Woho! Kommer vara som fan haha men w/e!

Imorgon är det skola igen .. verkligen inte kul! Men min studiedag var väldigt bra!

/s


Kommentarer
Postat av: meeeliiiiisssaaa

söt blogg:D

2009-11-27 @ 12:06:45
URL: http://melissaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0