mums.

Fredag den 13 igår. Jag själv hade ingen otur förutom att jag fick IG i två ämnen, men det visste ju jag redan om så det var inget speciellt. Skolan var tråkig som vanliiiiiigt. Igår när vi hade idrott så var jag jättesäker på att jag hade min mobil med mig i jackan men när jag kom hem så märkte jag att den inte var där :o Så mamma skjutsade ner mig till idrotts hallen och jag letade efter min mobil men hittade den inte .. men jag hittade något annat! Jag hittade Ellens mobil och plånbok , haha :) När jag kom hem så ringde mamma till min mobil och den var visst i mina mjukis byxor .. 8-)

Jag åt mat sen kladdkaka och precis efter det så ringde Radenka mig och sa att jag kunde komma ner till henne. Jag tog självklart med mig min data till henne. Efter en timme så åt jag , Radenka , Ivanka och Karro pizza på Ofrat. Vi hade väldigt kul och skrattade som bara den! t.ex !
Ivanka: Hörru, nu gick du för långt va?!
Jag: Nej, jag står fortfarande kvar ;)

Det var så mycket roligare än vad det låter, haha :) Efter ett tag kom Anja och vi började snacka om 2012 och svininfluensan/vaccinet. Jag själv vill inte ta den för jag kommer inte precis dö utav influensan, nog big deal! :)

När vi åt färdigt pizzan så var vi faktiskt tvunga och gå till willys pga mig haha. Jag måste bara ha Geisha and that's it! Vi alla gick hem och jag gick hem till Radenka för jag skulle sova över där. Hon somnade ganska snabbt och tidigt runt 23:00 medans jag gick och la mig 00:10 och var på datan och camade med många like always :)

Imorse vaknade jag 12:00 och man hittade ingen Radenka i sängen. Som vanligt så vaknar hon alltid först medans jag chillar och slappar i hennes säng B-) me like! Åt frukost sen kom Ivanka och tog några av Radenkas kläder och nu sitter jag här :)



/s

Kommentarer
Postat av: suzana<3

SV: åh suzi!<3 jag börjar nästan lipa. du är så söt med dina små texter. Du är världens bästa människa & jag kommer aldrig kunna få en bättre vän än dig och jag VILL ALDRIG ha en bättre vän än dig! du är min ängel.

2009-11-19 @ 18:01:57
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0