buhuhu

Igår sov jag hos Radenka innan hon åkte till Tyskland.

Radenka och hennes familj kom till oss klockan 17:13 igårkväll haha. Vi tittade på Reeker som jag tittade på med Amanda och Sofie. Vi var ganska sega och sjukt trötta så vi bestämde oss för att cykla ner till Radenka efter filmen.

Vi segade ganska mycket i början hos henne med, vi tittade bara på tv den första timmen. Jag fixade mackor åt mig och Mulle hihi, eller egentligen fixade jag åt mig men jag orkade inte två så jag gav en till Mulle och sa:
Titta vad snäll jag är som har fixat en macka till dig!
Haha busigt :$ . Vi tittade på filmerna som jag hyrde med Amanda och Sofie. Dom var inte lika läskiga som dom var första gången ! lucky ... Denna gången så var jag inte lika feg så jag kunde somna snabbt! Hade ju Radenka vid min sida ;).

Hon väckte mig 09:33 och jag var småttsur för jag hatar bli väckt! Men hon lät mig att sova till elva. Tack :*
Hon åkte till Tyskland klockan ett, ni som inte vet varför hon åker dit är ju för hennes klass hade utbytesstudenter, dom var här i september och i november är de svenskarnas tur att åka till Tyskland. Hon är borta från söndag till söndag som är surt för jag vill höra alla detaljer haha (a) .

Imorgon är de skola och jag är så inte pepp!

/s

Kommentarer
Postat av: Madicken

Ha en bra söndag kväll :D

2009-11-01 @ 18:28:29
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: amanda

HAHAHHA HUR VÅGA DU ;____;

2009-11-01 @ 19:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0