PRAO

Jag praoar på skokanonen. Helt ärligt så trodde jag att det skulle vara så sjukt tråkigt så jag skulle dö .. men som tur är så jobbar det inga tanter där och dom är inte otrevliga så tiden går mycket fortare då <: ! jag började klockan 10:00 och slutade 14:45 som är riktigt skönt. Ibland så kommer jag få jobba förmiddag och efter middag. Inte för jag vet vad det är haha :o ! Man får inte göra något speciellt i skokanonen för det finns inte så mycket och göra.

Jag fick ..
- sortera skorna
- sätta på nya prislappar
- slänga kartonger
- hjälpa till och flytta alla skor i lagret


Det var ungefär vad jag fick göra ! :) Man får äta lunch när man vill och man har en timmes rast. Jag åt på donken för skokanonen ligger precis där .. och gissa vem jag såg där ?! jo .. ELLEN TJÄDER :). Hon verkade inte så glad när man såg henne haha ! Hon sa att hon fick skrapa bort tuggumi från marken , plocka soppor runt donken , städa och torka av borden och tvätta toaletterna, usch ! :c Men jag gjorde henne lite sällskap när hon plockade soppor och garvade ihjäl mig haha ! Hon var så söt i den lilla uniformen <: !

puss suzana :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ajaj å dessutom ingen lön..mina sympatier XD i vilken ruta ska man skriva namnet när man kommenterar?? varför har ni gjort allt SVART??

2009-09-14 @ 22:21:02
Postat av: amanda

sv: okej tack :D<3

2009-09-15 @ 16:33:58
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/
Postat av: amanda

gå in på bloggen och se om det var just du som hade rätt om en liten liten stund! (:

2009-09-15 @ 17:36:36
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0