över trött!

Imorse så vaknade jag upp hemma hos ivanka!

Jag hade jättekul igår med Nikki och Ivanka. (: Dom cyklade upp till mig. Dom bankade på dörren och försökte att öppna dörren! Jag blev faktiskt riktigt rädd haha! Jag var så inne i tv:n och min pudding. :o När dom kom så packade jag mina saker för jag blev tvingad till att sova över med Ivanka & Nikki haha ! :) Vi cyklade ner till willys och köpte ingrendienser till bullar! :D När vi var färdiga i willys så cyklade vi till hemkväll (?) och hyrde tre filmer! En komedi , en drama och en skräck. Vi hann bara se draman och skräcken. :) Jag kommer inte ihåg vad filmerna heter haha! Men dom var iallafall bra. Skräck filmen var dock inte så bra för det händer som i alla andra skräck filmer ... det åskar .. det är mörkt .. det regnar .. det är skog .. det är alltid en som överlever .. ja den gamla visan! Tråkigt tråkigt ! :c Men jag var iallafall sjukt rädd! haha :D Man ska nog inte titta på film med mig ... !
Vi gick och la oss runt ett men pratade till halv fyra om allt och inget .. Och klockan två så ringde en fyllegubbe till oss :o ... :) !

Jag blev väckt av ett mongo som heter Ivanka .. haha ! Runt 09:45 ! Det går inte att väcka mig .. jag kommer fortfarande ligga i sängen i flera timmar! Men Ivankas föräldrars säng är ju såååå mjuk och skön! Och bullar till frukost är ett stort + ! ;)

puss suzana :*

Kommentarer
Postat av: ivanka

jag vet att du älskar att bli väckt av mig! :D

2009-09-13 @ 17:22:27
URL: http://iivanka.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Hej allt bra? Hoppas du haft en trevlig helg!



2009-09-14 @ 13:54:24
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0