hahahaha !

Jag dog av garv när jag läste Nikkis inlägg hahhaha ! :D
Åh min lilla klantis ;) du har ju verkligen tur ;) !

Jag slutade klockan fem idag. Tiden gick ovanligt fort idag och det är jag glad över! Imorgon är lyder mina tider såhära !

torsdag: 13:00 - 18:00
fredag: 10:00 - 16:00


Fredagen är nog värst, för de är den längsta arbetsdagen jag har haft denna vecka. Men det var faktiskt roligt och jobba idag för jag pratade ganska mycket med Lotta. Ganska skönt och prata med någon som är 21 och förstår mig. Vi pratade om gymnasiet och skolan ! Hon var en riktig jävla skolkis :o. Idag kom min bror till oss , varför vet jag inte haha ! Men det viktigaste är att jag fick tillbaka min kära lilla data som jag har saknat! <3 Jag kommer nog att blogga mera nu när jag har mina data. Tycker att det är mycket skönare att blogga när man har en bärbar dator, jag vet inte varför men jag tycker bara det haha ! Nu fick ni ett långt inlägg ! :o

Btw! Sofie & Amanda kommer till mig om precis en månad från Eskilstuna! Längtar sjukt mycket! <3

puss suzana :*

Kommentarer
Postat av: snoppen kalle

jag längtar också :D:D:D<3333333

2009-09-16 @ 19:33:54
Postat av: amanda bajskorv

HIHIH JAG LÄNGTAR MED :D:D:D:D:D:D<33333

2009-09-19 @ 15:59:47
Postat av: lisa

hoppas du har en bra dag:)!

2009-09-19 @ 16:14:08
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0