Fotografering

Haha i dag var det fotografering i skolan och jag skulle upp vid sju för att hinna göra mig i ordning men jag kom inte upp ur sängen förrän 20 över sju. Jag fick skynda med allt + att jag inte hann äta ordentligt. Själva fotograferingen gick bra, tror jag . Vi fick till och med ta oseriösa bilder vilket var kul.
Nu är klockan halv två och jag är hemma, men börjar igen vid halv fyra och har lektion till fem tror jag.
Ska nog ta och städa lite här hemma för det behövs verkligen xD

För en vecka sen var min tyskagrupp och tyskarna på Öland och när vi var i Kalmar så utmanade Martin mig att klättra upp för en stege och knacka på fönstret. Jag vet inte varför stegen fanns där mitt i stan och även om det fanns en massa folk omkring så klättrade jag upp och knackade på eftersom jag inte trodde att det bodde nån där men jag hade med mig min vanliga otur. Det kom en tant fram när jag knackade xD
så det förklarar bilden :)
//Nikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0