What can I say

I tried to be all that you need
tried not ever let you down
still I can see it in your eyes
Not good enough

Okej folket det är nått allvarligt fel på mig. Jag har börjar lyssna på Dead by April och jag kan inte sluta. Låten What can I say lyssnar jag på om och om. Dead by April är absolut inte min sorts musik. Jag hatar skrik musik men det är nått annorlunda med dem. Vad är det för fel på mig? Det är inte bara jag som undrar det gör min mamma också. Hon är van att höra sån musik från brorsans rum men inte från mitt rum. Jag är den fina flickan *host* som lyssnar på lugn och fin musik. Håller jag på att förändras??
Det är två dagar och två prov som skiljer mig från höstlovet :(  Btw så kommer höstlovet bestå av en massa plugg eftersom jag ska till Tyskland veckan efter och ska vara där i en vecka.

 

Gå gärna in på youtube och lyssna på Jessica Taylor - How come the world won't stop

 

Jag är sugen på godis!!

puss :* Radenka

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0