Well Hello !

Hej fint väder ..

Underbart och sova tolv timmar. Dock gick jag och la mig tolv hihi <: Jag är peppN på att färga mitt hår idag! Vill gärna göra det idag. Men det beror på om mami orkar och det hoppas jag att hon gör :c Frågar henne hela tiden när vi ska färga håret och svaret blir alltid " vet inte " -.- bajs på det.

Igår var det faktiskt riktigt kul. Denki har redan berättat allt så jag har inte så mycket och säga <: . Vi drack te , åt pizza & mycket choklad! Pratade om allt och inget, gjorde tester om kärlek haha :D Det var faktiskt riktigt kul och se er fyra för det va så himla länge sen, speciellt Ivanka!


Min sista dag som rödhårig ? Kommer verkligen sakna det röda ..



puss suzana :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0