Sunce se radja u tvojim ocima

"If I ever die of a heart attack, I hope it will be from playing my stereo too loud. "

HAHA jag var på friskis med Elin idag och de första 10 minuterna kunde jag inte sluta skratta åt mig själv. Jag slängde runt med armarna och benen och jag fick bara inte till samma rörelse som instruktören xD men jag  blev bättre och bättre och tillslut så hängde jag med riktigt bra. Åhh jag älskar känslan efter att ha tränat. Imorgon blir det gymmet med brorsan och lite körning också.
Nu ska jag gå fixa te och kolla på film :)

//Radenka


Kommentarer
Postat av: eLin

du klarade dej bra! jag vill med ha film och te nu, fusk :( hihi

2009-10-28 @ 22:24:58
Postat av: louise

FIN BLOGG! :)

2009-10-28 @ 23:24:56
URL: http://louisejohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0