lol

men shit vad blogg.se segar som ett ollon.

ja men oj, jag är dålig på att blogga, i know, men jag har fan ingen aning om vad jag ska skriva! Min vardag är tråkig, det händer ju inget. Skolan är tråkig, det händer ju inget även om jag skrattar 24/7 för suzanna är så rolig hahaha. ja.

Vad har du gjort idag då suzana?
Ja du bloggen .. jag har haft so prov i religion! Gick något bra och jag hoppas på VG men vet att jag kommer få G hahha. Seeen .. så minns jag inte. Tisdagar är tråkiga ... sjukt tråkigaaaaaaa.

Vad händer imorgon då suzana?
Skola igen .. vetifan vad jag har för lektioner och jag vill inte veta :D Kanske får mina glasögon imorgon ? Eller iövermorgon. Jag är pepp som fan. Vill ha dom nuuuuuuuuu. Dom är fina .. jättefina .. jättejättefina .. ja ni fattar.

Fan händer mer då?
Jag ska sova över hos Radenka på fredag, tur för henne att hon inte orkar gå på up! Och efter höstlovet åker hon till tyskland medans jag ruttnar här och kommer sakna henne :(

Hmm ... ja .. det är en vecka kvar = 7 dagar = många timmar = många sekunder tills amanda och sofie kommer. jag är glad , jätteglad , jättejätteglad ... ja ni fattar!

PUSS HIHI

/s

Kommentarer
Postat av: sofie

nu är det 6 dagar hihihihih <33333333

2009-10-21 @ 01:49:05
Postat av: suzanna

hahahahah tkr om när du skrattar åt mig! :)

2009-10-21 @ 18:43:55
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Postat av: amanda

och nu är det bara fem<333333333 snart fyra!!!!

2009-10-22 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0