Gym!

Pappa väckte mig klockan ett. Blev sur på honom för jag gick och la mig runt tre hhehehe. Älskar att sova och hatar att bli väckt, så ja .. jag hatar måndagar-fredagar!

Vi åkte till rusta i nässjö och skulle köpa färg till mitt "nya" rum som var min brors. Det ska vara kako. Fin färg är det!!1hehehe. ja.

Jag rakade mina ben innan jag stack till gymmet. Skar mig 273801724 ggr hahaha. Det slutade inte blöda :( Jag stressade som fan , skulle ju träffa denki 16:30 utanför där men jag kom typ nästan 10 minuter sent haha!
VI SPINNADE! skitjobbigt ska ni veta .. för dom som har sämsta kondisen som jag har. Trodde att jag skulle dö :( skitjobbigt ju! och mannen som pratade eller rättare sagt skrek i micken kunde dö. hade lust och köra upp något i honom! blev ju döv :( JAG KÄNDE ATT JAG BLEV SMALARE!!!!hahah .. svettades skitmycket .. som är skitbra! = skitsmal = yay <3 ehehe. ska börja träna mer hemma och sluta äta lika myckeeeet! bra suz braaaaaaa!

ska se på mina babys på tv , 23:25 på kanal fem. värt och se!

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0