Glasögonorm hihi.

Jag sov över hos Radenka i fredags! Mysigt var det. Vi lockade mitt hår haha. Jag såg porrig ut $:
Vi tittade på idol och mumsade oss med geisha och popcorn! Mina favoriter <: Jag är glad att Niclas åkte ut för han var dålig! Tyckte att tjejerna i publiken överdrev när han åkte ut xD.
Vi gick och la oss ganska tidigt, runt halv tolv tror jag , jag var ganska trött efter den långa dagen.

Nästa dag vaknade jag klockan tolv och hittar ingen Radenka på sängen! Hon var ute och delade reklam med sin bror. Klockan två gick jag och Ivanka till cecil och fikade, Radenka kom efter en halvtimme för hon färgade ju sig i blont <: När vi var färdiga gick jag tillbaka till Radenka och klockan sex så cyklade jag hem.

Mitt internet var riktigt segt när jag kom hem och jag fattade inte varför ... men ! Det var någon Johanna som "hackade" in sig på vårat bredband och använde det , fyfan vad sur jag blev :o Så vi ska sätta dit lösenord på rautern och allt som man kan så ingen kan använda vårat bredband och så <:

Btw, jag hämtade mina glasögon igår. Herregud vilken skillnad det va! Jag kunde knappt cykla för man kände sig så liten haha, svårt och förklara! Jag började få ont i huvudet och kände mig yr när jag tog på mig dom och tog av mig dom :c Men idag är det bättre och känner inte av någon huvudvärk och så!

Mamma tror inte att de va dom bågarna och de tror inte jag heller, men jag orkar inte hålla på och byta och vänta så jag behåller dom, men vi ska iallafall se om de finns andra bågar för dom var liiiiiiite för stora.



/s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

2009-10-25 @ 14:24:33
Postat av: amanda

suzana! jag har frågestund på bloggen (a) du brukar ju vara den som älskar att ställa frågor, så ställ på nu (A) :D<33

2009-10-26 @ 12:33:12
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/
Postat av: Emmie Glittercherry

Åhh, jag älskar dina glasögon!! <3

2009-10-26 @ 13:27:26
URL: http://emmieglittercherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0