Glasögon

Klockan 16:30 hade jag tid hos Synsam. Jag fick titta in i någon konstig grön grej haha. Sen fick jag vänta i typ tio minuter tills en tant kom ut och sa att jag fick sätta mig i ett rum med ögongrejer :o . Jag fick säga vad jag såg och det gick inte bra! xD jag ser inte bra på närhåll eller vad hon sa , och jag tycker att jag inte ser bra på långt håll :o haha! Och hon sa att något i mitt öga är inte runt som det borde vara utan det är ovalt som en ruggbyboll xD , men jag får iallafall mina glasögon om två veckor , ungefär! Dom ska iallafall smsa mig <: Jag köpte ett par Cheap Monday eller hur det nu stavas! Riktigt snygga är dom, och dom passade på mig .. tyckte jag iallafall. Jag måste använda dom 24/7 sa hon. När jag sitter på datan, läser & är i skolan. Priste blev 2200 + undersökning :)

Hittade bilden på glasögonen som jag ska ha .. eller jag tror iallafall att det är dom. Klippte ut lite på bilden för det var olika glasögon där och det störde jag mig på :D



/s

Kommentarer
Postat av: Veronica - Joline's mamma

Sv: Tack så mkt! :) Är jätte nöjd med namnvalet till min dotter :D

2009-10-13 @ 20:34:12
URL: http://verooniicaa.blogg.se/
Postat av: amanda

jag tror du kommer bli skitsnygg i dom! grrr ;););)

2009-10-13 @ 21:08:45
Postat av: amanda

sv: klart vi ska det suzanaa! :D:D



Owh sexigt med glasögon:D<333

2009-10-14 @ 08:43:21
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0