"de fyra serberna"

För ungefär en månad sen bestämde jag, Suzana, Ivanka och Anja att vi ska träffas alla fyra en gång i månaden för att berätta vad som hänt under månaden. Vi går i olika klasser på olika skolor så vi hinner inte träffas så mycket. Det är alltid nån som saknas. Så för att inte glömma varandra träffas vi och äter någon stans en gång i månaden.
Så idag vid klockan sex kom Suzz till mig och vi gick till Ivanka där hon och Anja väntade på oss. Vi drog när till ofrat för att käka Vetlandas godaste pizza. På Ofrat jobbar Halim som jag bara har sagt hej till ibland. När vi kom dit så beställde jag så här:

Jag - Hej, vi vill ha en hawaiipizza, en kebabpizza och en med Halim på :D
Bagaren - En hawaii, en kebab och hmm sa du med Halim på?
Jag - aa en med Halim :D
Bagaren - hahahaha okej ska bli en med Halim på HMM

Efter 15 min:

Bagaren - Här har ni era pizzor! Hoppas det smakar!
Jag - Men, men var är min pizza med Halim på?
Anja - Jaaa var är den? Hon vill ju ha Halim indränkt i kebabsås!!
Jag, Ivanka och Suzz - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Bagaren - Ehm (blev röd i ansiktet) aa den kommer snart

Asså jag tycker synd om de tre killarna som jobbade där för de blev riktigt röda i ansiktet och jag bara fortsatte. När Anja bad mig säga det till honom så ville jag inte för jag ville inte att han skulle tro att jag gillade honom. Men när de kallade mig fegis så började jag snacka.
Efter maten blev vi sugna på choklad så vi drog till willys där jag och Ivanka "gled" runt i våra extremt hala skor XD
Jag älskar när vi fyra träffas men tyvärr så blir det inte så ofta, men vi håller ändå ihop så gott vi kan :)

 jag och Ivanka
Ivanka
Anja, Ivanka och Suzz



:* //Nikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0