Dag 3

Vi gick och la oss klockan 04:00 och samma dag skulle vi upp 10:00 för .. vi skulle .. till .. JÖNKÖPING!
jag satte på alarmklockan på 10:00 men vi låg i sängen nästan i en timme haha. Vi var något trötta! Det tog tid innan vi var helt färdiga, vi skulle ju åka till jönköping klockan 13:00 och var färdiga kanske vid .. 12:30.

Det tar en timme och åka till jönköping men för mig så kändes de som 20 minuter. Jag höll på och somna i bilen, gäspade minst 20 gånger. Haha, vi tre satt och smsade med varandra, varför vet jag inte men kul var det.

Vi var inte så länge i jönköping och köpte knappt något, vi var där i två timmar tror jag.
Jag köpte en tröja från bikbok med olika färger och värmeskydd. Vi blev ganska trötta så vi köpte jen & berry's. Så sjukt gott! Kan ju säga att det var sjukt många som glodde på oss och verkligen vände sig efter oss ?! Fattar inte varför .. blev ganska irriterad.

Bilresan tillbaka så var vi så tystas för vi var så trötta. Alla vi tre höll på och somna. Så skönt. Vi kom hem klockan fem och dom ville köpa energidrycka så vi gick ner till willys och köpte energidricka, geisha och bröd haha. Jag var ganska varm så vi satt ute och kylade ner oss ;) Vi hyrde film igen! Hous of wax! Äcklig film!

Jared Padalecki & Chad Michael Murry var med i den! Grr säger jag bara ;)





Amanda var nog räddast av oss alla medans jag var helt avslappnad. Hon var så rädd så hon dregglade på sitt täcke så hon inte skulle skrika haha! Sofie gömde sig under täcket. Så de var bara jag som vågade titta :>>>

/s

Kommentarer
Postat av: Albulena Ibishi

HAHAHAHA, jen & berry's? heter det inte ben&jerry's ? hahahaxD

2009-10-30 @ 21:19:00
URL: http://albui.blogg.se/
Postat av: sofie

HAHAHAHAHAHAHAHAHA den va inte så läskig i början ju XD men när långhåret kom fram sket jag ner mig O_O<33333333

2009-10-30 @ 22:16:37
Postat av: amanda

AHAHAHAHAHHA ni va så söta när jag tryckte det våta täcket mot er<3 HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAA va skiträdd :O jävla läskiga män!

chad är min ängel<333333333

2009-10-30 @ 23:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0