Dag 2

Jag vaknade klockan 12:00 medans dom sov. Jag låg i sängen i 20 minuter och gjorde olika ljud så dom skulle vakna haha! Vi skulle på stan idag i the big vetlanda så vi åt lite snabbt frukost , vi fixade oss och sen gick vi ner till stan!

Vi satt på torget för inga affärer är roliga. Vi tittade på folk som gick förbi och var helt tysta haha. Vi blev ganska uttråkade så vi gick till Hemkväll och hyrde film. Ni som känner mig vet att jag älskar att se på skräckfilmer med kompisar och sjävklart hyrde vi ut två stycken, för en räcker inte för oss.

Reeker & One missed call


Fyfan vad vi hoppade till och skrek när vi såg dom! Jag vågade knappt se dom. + så tittade vi på dom mitt i natten. Ännu läskigare! Men de roliga va att jag skrämde dom hur mycket som helst haha! Började gråta så mycket som jag skrattade! Men sen så vågade jag inte sova ... :c





Efter Hemkväll gick vi ända upp till Mcdonalds. Vi åt häst haha ! <3 Vi satt där ett ganska bra tag men sen blev vi ganska rastlösa så vi gick till willys. Jag skulle köpa värmeskydd men hittade ingen så jag köpte Geisha. Åt en hel påse själv. Pinsamt. Vi satt på willys typ en halvtimme för vi var så trötta .. vi gick ju faktiskt hela dagen, tänk vilken bra kondis vi har nu!

/s

Kommentarer
Postat av: sofie

LÄSKIGA SOM TUSAN :(/ AHAHAHAHAHAHA

2009-10-30 @ 22:33:53
Postat av: amanda

AHAHHA EUW HEMSKA :((((( VILLE BARA DÖ! HAHAHAHAHAHHAHAHA häst<3

2009-10-30 @ 23:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0