Dag 1

Sofie och amanda åkte till mig 08:10 och kom 12:00. Deras tåg var helt sjuk, motorn hade gått sönder eller var de va så dom gick åka taxi från Nässjö till Vetlanda. Jag och mamma åkte ner till tågstationen och hämtade dom. Där stog dom som två korvar haha! Jättesöta!

Klockan tre gick vi ner till stan och tittade på bio. Upp heter den. Vi tittade på svenska och satt allra längst fram. Det var inte så speciellt många ungdomar .. bara jag , amanda och sofie. Men det var hundratals småbarn haha! Den är faktiskt ganska bra and i liked it!



Efter bion så träffade dom min pappa för första gången, och som alla vet så försöker ju min pappa vara så roligt som möjlig men misslyckas alltid (a) .

Dom och jag var ganska trötta så vi chillade när vi kom hem. Vi tittade på tv och sen gick vi och la oss klockan 01:00

/s

Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Den filmen såg jag häromdan, lite mysig :)

Besök gärna min nydesignadeblogg

och släng en åsikt om vad du tycker.

Kram!

2009-10-30 @ 19:41:14
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: sofie

småbarn i mitt hjärta <3

eh not :s HAHAHAHAHAAHA

2009-10-30 @ 22:41:18
Postat av: amanda

HAHAHAHHA du va söt när du kom där<3

älskar filmen HAHAHAHAHHAA skitroliga, när hundens ansikte fladdrade :D HAHAHAHHAAHHAAHA

2009-10-30 @ 23:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0