1 Oktober.

Skön dag men ändå jobbig.

Vi hade skoljoggen today och det regnade. Usch .. håret blev ju hur lockigt som helst och jag visar mig ALDRIG i mitt vanliga lockiga hår så det var .. jobbigt haha :c Känndes som att alla tittade på mig men det gjorde dom ju inte xD . Jag kom iallafall inte sist <: för målet och drickan var kvar.

Jag har matteläxa tills imorgon och jag fattar inget för han har inte förklarat något för mig hur man ska räkna ut det. + så ogillar jag verkligen min mattelärare.
han: *rullar ihop papper och kastar iväg* Träffade inte papperskorgen för du stog ivägen ..
jag: eh .. ah .. skyll på mig ?!  O_O ...
han: eh ... :S .. O_O ..

Fyfan vad arg jag blev .. Så ja slutade fråga honom om hjälp -.- Jävla fitthora är han. Han beter sig förihelvete som en jävla fjortis! Åh .. alla hatar honom. Han suckar som fan när man frågar om hjälp -.- Aja .. jag kommer nog ändå inte göra den för jag fattar INGET.

Klockan 18:00 ska jag till gymnasiet för att titta på olika linjer <: Jag hade tänkt mig att besöka BF ( barn & fritid ) & HP ( handels programet )

puss suzana :*

Kommentarer
Postat av: suzanna ♥

marcus kan suga balle

2009-10-01 @ 20:52:20
URL: http://suzannakarlsson,blogg.se
Postat av: Albulena Ibishi

är det marcus nilsson ni har? :P

2009-10-03 @ 23:50:32
URL: http://albui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0