troett_chey_94

Skolan tog verkligen livet av mig idag! Även om jag inte gjort något , haha!

På svenskan så skulle man läsa ut en bok tills idag och sen så skulle man göra vg/mvg delen men jag hade 250 sidor kvar så jag gjorde inte det så jag får väl bara G i svenska i år med haha! Men det kvittar för mig <:

Efter svenskan hade vi bild och jag orkade verkligen inte göra något så jag gick runt till alla och störde dom och rapade haha :(

Håltimma i en timme och 40 minuter tror jag. Gjorde inte ett skit där heller, bara satt och åt glass!

Engelska efter hålan, gick in i ett litet rum och skulle läsa, men orkade inte så satt och snackade med folk som var där, haha!

Matte efter engelskan och gjorde bara en uppgift sen satt jag och gjorde fula miner åt alla  :(

Idrott sista lektionen, orkade inte ta med mig kläder så jag hade idrott i mina vanliga kläder haha! Dock så var jag mjukis klädd idag så hon såg ingen skillnad :D

Såhär ser mina fredagar ut! Skitjobbiga :o
Var så trött så jag sov från 16:00-21:15 !

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0