Kiosken.

Jag har tre klockor som borde väcker mig men som aldrig gör de!
Första klockan är ställd på 06:30
Andra klockan är ställd på 06:40
Tredje klockan är ställd på 06:55
Och gissa när jag vaknade ? Jo .. 07:35 haha! Jag älskar att sova länge men hatar att stressa! Och just idag så skulle jag stå i kiosken med Sara och jag sa till henne att vi skulle vara där 08:10 , men vafan vet jag? Vi skulle tydligen vara där 08:00 men w/e haha! Det var ganska segt och stå där hela dagen så jag drog till en bänk och somnade nästan där.



Det började bli stressigt mot slutet, väldigt många sjuor ville ha toast och jag åt ju min glass samtidigt och vägrade lägga den ifrån mig! Så jag gjorde inte så mycket medans sara gjorde .. "allt" ... 8-) btw så var de två sjuor som inte betalade .. men dom fick ganska mycket skäll utav Sara hahahah ! Kul var det <:
Sen hade vi spex och jag blev på dåligt humör och halvsov ganska mycket och brydde mig inte om vad alla andra pratade om.

Jag kom hem och satte mig vid tv:n till fem sen var jag på datan tills 18:30 och gick ut med mamma en runda. Jag började  plugga fysik i 30 minuter eller något, läste bara igenom lite. Jag skiter fan i om jag får IG för jag fattar inget! -.-

/s

Kommentarer
Postat av: amanda

hatar att gå upp så tidigt</3 HAHAHAHA du skulle kastat glass på dom som inte betala<3

2009-11-05 @ 12:56:42
Postat av: ivanka

grön/blåa :D

2009-11-07 @ 15:30:22
URL: http://iivanka.blogg.se/
Postat av: emilia

sv:

tack , men du är mkt sötare :))

2009-11-07 @ 19:52:05
URL: http://eemilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0