Ja.

Här har man inte bloggat sen onsdagen.

torsdag - Jag hade prov i fysik, pluggade samanlagt 1 h & 30 min. Jag är 100 % säker att jag fick IG även om jag skrev allting så som man skulle med enheter osv.
fredag - Prov i idrott. Fyfan vad nervös jag var även fall jag skrev alla muskler på armen haha :( men hon tittade på mig som att jag skulle fuska och hon flyttade fram mig -.- Så jag kunde inte kavla upp tröjan :( Min bror kom med till oss över helgen. Ivanka kom på kvällen och vi tittade på idol sen stack hon hem.
lördag - Färgade håret brunare som inte blev brunare.
söndag - Jag ska åka till Ronneby där min bror bor och stanna där kanske till kvällen eller något.

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0