Gledam te gledam i brojim dane jedan po jedan

Kvällen igår började hos Anja med Ivanka, Jennifer, Jasmin, Victoria, Suzz och Elin där vi kollade på Twilight och åt min goda äpple/blåbär/hallon paj. Klockan kvart i sju drog vi ner saga bio och kollade på New Moon.
Jag faktiskt inte riktigt vad jag ska säga om den. Det var inte så att den var dålig men jag tycker att Twilight var mycket bättre. Jag längtar fortfarande till fjärde filmen eftersom jag tycker att den fjärde boken är bäst.

Nu ska jag sätta på musik och leta reda på engelska boken för att plugga lite.

 

 

//Radenka


Kommentarer
Postat av: Anonym

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah? ;)

2009-11-21 @ 20:22:37
Postat av: Anonym

kines språk där uppe eller?:O:D



hallå? det är inte många som kommentera din blogg? ;o

2009-11-21 @ 20:23:45
Postat av: Albulena Ibishi

sööööötnos :D

2009-11-21 @ 21:57:27
URL: http://albui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0